Breaking

Saturday 19 November 2011

MALAYSIA VS INDONESIA FINAL BOLASEPAK SUKAN SEA 2011



Malaysia sekali lagi akan menentang Pasukan Bolasepak Indonesia yang mana diperingkat kempulan kita berjaya tundukkan Indonesia 1-0 gol jaringan Syahrul Azwari Ibrahim dan di perlawanan Akhir Bolasepak Sukan Sea Ke26 2011 nanti kedua-dua pasukan akan berentap lagi bagi memenangi pingat Emas acara Bolasepak Sukan SEA 2011 yang berlangsung di Indonesia.

Yang mana diperingkat Separuh akhir Malaysia berjaya menewaskan Manymar dengan 1-0 begitu juga Indonesia berjaya layak ke Akhir dengan menewaskan Vitenam dengan 2-0.

Indonesia pastinya inginkan kemenagan diPerlawanan Akhir nanti bagi memberi pingat kepada Negara mereka selaku Tuan Rumah Sukan Sea 2011 ini.

Tak kurang juga Pasukan Bolasepak Negara kita Malaysia yang inginkan kemenangan yang mana kita adalah juara bertahan pingat emas yang dimenangi kita pada tahun 2009 di Vietnam 2 tahun lalu seboleh-bolehnya kita ingin mempertahankan pingat Emas tersebut.

Sama-sama kita saksikan perlawan tersebut pada 21.november nanti dan harapan kita agar Pasukan Negara kita Harimau Malaya akan berjaya.. Insyallah.

No comments:

Post a Comment