Breaking

Sunday 13 November 2011

CINTA CYBER ~ MUKA BUKU N TWEET


Bercinta dizaman moden ni amat mudah tak perlu masa yang banyak cuma hanya perlu Hand Phone,lappy atau dekstop je.

Hanya dengan satu "klik " je dah dpt tgk orang yang kita sayang siap lah 3G or Web Cam lagi. Mungkin dgn cara ini perasaan cinta or sayang lebih mudah muncul kerana jika tgk Pic or video yang diupload semuanya menarik mesti jatuh hati punya.

Namun adakah dengan cara itu leh terus kekal hubungan ??. Mungkin mesti kena jumpa tegok fizikal or keperibadian secara langsung baru leh kenal n jatuh cinta.. tapi mesti berhati-hati takut terperangakap seperti citer Klip 3P.

Ramai dah yang terperangkap dengan "Cinta Cyber " ni. apa bila nak jumpa je berbagai alasan yang di beri itu adalah salah satu hubungan yang tidak jujur dalam erti kata lain "menipu la tu" cakap di alam cyber bukan main manis lagi dengan pujuk rayu namun semuanya hampesss!! belaka.

Bukan semua macam tu ada yang betul-betul jujur namun harus berhati-hati takut terperangkap dengan setuasi yang tidak menyenagkan seperti mungkin rakan cyber kita tu dah berpunya.. elok le di selidik betul-betul takut terperangkap pula nanti tak pasal-pasal " tension "

Pada yang dah berjaya dalam Cinta Cyber Tahniah !! dan pada yang gagal tak perlu le frust mungkin itu bukan jodoh u all. ;D

No comments:

Post a Comment